Bilddags kanske??

Tycker att uppdateringen här är ganska tröög men det är ändå julhelgen och så typ ju! :D Själv har jag tillbringar dagen med att nästan bara fota typ ;D Fick kameran igår med ett minneskort med typ utrymme för 2400 bilder och nu kan jag ta nå på 900 :O xD men jag har egentligen bara tagit va 600bilder ;)
Men iallafall gjorde jag en fotoblogg x) Och där kommer jag visa min bilder nästan bara och skriva lite om vardagen typ :P Och här finns den bloggen ;) Hoppas ni gillar den också :) Tar antagligen bort ponnybrudenss.blogg.se finns kanske inget vettigt skrivet där :P Hahha jag är ganska konstig x]
Men jaaja mer bilder imorn ? =) Hoppas ni får en bra kväll iallafall :) Jag ska bara ta de lungt och äta lite godis ^^
hälsningar,
alex <3

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hejsan, allt bra? :))) :PP

2011-12-29 @ 12:33:41
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0