Hejj (:

Hej på er (:

Skrev just ett jättelångt inlägg om gårdagen men så försvann det :( Men skriver det lite kort nu då ^^ Det handlade om vad jag gjorde igår och först var det ju skolan men vi hade inga vanliga timmar :) Och sen kl.15 for jag till stallet :) Kl.16 sku jag rida lektion och jag fick rida Valtsu (; Men vi kunde inte rida på ridplanen utan red på en annan äng ^^ Men när vi sku trava så stopplade Valtsu och föll på framknäna men han kom snabbt upp igen men lite rädd vart jag och överraskad ^^ Men sen var det ponnyklubben och då sku vi ju ha ponnyklubbens julfest (: Vi såg på film och åt chips och godis (; Sen läste Lotta en berättelse men först sku vi säga adjektiv som hon la in i berättelsen ;) Rolig var den nog ganska (Valtsu kallades "Kära Valtsu" x)
Men sen sku vi ut och sköta hästarna! Jag fick borsta världens bästa häst! Nämlign Nuusku ♥ :)

Men nu ska jag äta nått och sen blir det att börja ta fram julpyntet i mitt rum ^^



// Alexandra

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: fin blogg ju, söt bild

2011-12-17 @ 13:52:58
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: julia

Tack kul & höra!:)

2011-12-17 @ 18:35:33
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0