Hejjhejj ^^

Tänkte skriva lite om att jag bara troligen sätter upp bilder på bloggen, kommer inte blogga så mycket här, har inte tid och ja, inget större intresse för att blogga heller. :) Kommer nog uppdatera ibland, men inte särsklit ofta. Tänkte nu iallafall skrivaom bilderna på bloggen som jag (Ronja) fotar. Jag fotar med en sony a330 18-55mm systemkamera ^^ Fick kameran sommaren 2010, så har inte fotat så värst länge ännu..
Fotar för det mesta våra hundar Alvin & Rudolf , och så katter å ibland hästar, rider på samma stall som Alexandra , Adalias ponnystall :) Å så fotar jag också blommor ochsånt, nivet. x)

Vet inte riktigt vad jag nu ska skriva.. Slänger kanske in en bild här på kvällen än om jag hittar något vettigt..

Hälsningar,
Ronja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0