Jul imorn :D

Japp som rubriken lyder är det ju Jul afton imorn :) Och det blir roligt för då kanske jag får pengar så jag kan köpa en systemkamera nån gång (:

Men nu före idag så ska jag och rida med Ronja! Jag rider Malte och hon rider Valtsu ;) Igår var jag på ponnyklubben och jag red också igår =) Red Valtsu igår först på ponnyklubben då vi red barbacka men sen red jag och Tesa med sadel en lektion sen! Valtsu var lite tröttare då så jag fick honom inte själv i galopp nästan inte ens i trav men det gick bättre när Findus var framför och inte bakom! :)

Efter att vi ridit tänkte jag och Ronja fota hästarna ;D Så det kanske kommer bilder hit sen! :) Men nu måste jag gå och äta nått innan jag ska till stallet :)

Bjuder på gammal bild från typ sommarn ;)

// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0