Ridit Malte :)

Hejsan! ;)
Är hemma från stallet nu och äter lite Toffifee :P Men har iallafall varit och rida och jag red ju Malte <3
Men när jag och Ronja kom dit kl.11:30 så for vi och fota hästarna och sen när vi gick upp tillbaka till stallet när klockan var typ 12 så sa Lotta att hon hade sagt åt W som också sku komma och rida att vi sku rida kl.13 så vi tog först in Ada och borstade henne och sen förde vi ut henne och tog in Nuusku i stället men sen så borstade vi Oskar och Oliver i hagen och sen fotade vi hästarna :)
Och sen först när klockan närmade sig ett tror jag så tog vi in hästarna och borstade dem och sen red vi på ridplan! Jag red Malte men han var ganska lat men sen när vi hade galopperat fick vi hoppa ett litet hinder och sen sku vi fara i terräng men när vi hade kommit en bit svängde Malte bort huvudet och blev rädd för han ser lite sämre på det ena ögat så då for han iväg i i galopp med mig och sen bockade han av mig så jag föll av och slog benet i en sten =/ :(
Men det gjorde först jätteont typ men sen när jag började gå så blev det lite bättre och nu är det inte lika ont längre men jag nog ett stort blåmärke (;
Nu måste jag gå! :)
// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0